Skip to main content

Elena Raschle

Riege

Aktivriege

Geburtsdatum

8. Februar 2001

Adresse

Wolfenmatt 12, 9606 Bütschwil

Tel / Natel

Anfragen bitte per Mail

E-mail

Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein.

Beruf

Primarlehrerin

Hobbys

Geräteturnen, Leichtathletik, Snowboarden

Lieblingsdisziplin

Ring, Boden

Beim TV St. Peterzell seit

2012

Funktionen

Spokomitglied (Verantwortliche Getu), Leiterin Geräteturnen Jugend

Darum bin ich beim TV St. Peterzell

Will s'Turne mini grösst Liideschaft isch und ich die gern mit anderne Lüt tuen teile.

Meine Motivation für die ehrenamtliche Tätigkeit im Verein

Mis Wüsse und mini Freud üsne junge Turnerinne und Turner witerzge stoht für mich a oberster Stell.

Was ich noch sagen wollte

Bi üs im Turnverein hettmer immer es Fest segs i de Trainings, a de Wettkämpf oder aifach bim zemesi! Drum chum doch au du in TV St. Peterzell :)!
vo nüt chunt nüt.